Behöver dig!

När allt går skit, när jag mår skit, när jag känner mig ensam, när jag är deppi är det bara en sak jag vill. Det är att ha dig här. Du kunde alltid få mig på bättre humör, i din närhet var jag alltid så glad. Jag hoppas du väntar på mig där uppe, jag kommer snart. För dig är jag där inom kort tid, för mig är väntan lite längre.. men jag struntar i om det tar 1 dag, 1år, 50år eller 100år. Sålänge jag får träffa dig igen! Jag saknar dig så enormt mycket! Du är oslagbar, finns bara en Nova & det är du. Ingen kan någonsin ersätta dig. Du kommer alltid vara den finaste & vackraste tjejen på jorden. Det är helt otroligt att du blev mig, som ett mirakel. Tänk dig... just du av alla hundar där ute... den bästa. Är så tacksam för all tid jag fick med dig, alla sekunder var lika värdefulla.  I mina drömmar hälsar jag på dig hela tiden, det är underbart. Allt va så bra när du fanns här, va jag ledsen kunde jag alltid gå till dig... men inte längre :/  I mitt hjärta kommer du alltid ha den största platsen, ingen annan kan ta den ifrån dig, INGEN! Jag ber till gid varje kväll att det ska ske ett mirakel så du kommer tillbaka. Allt hade varit så mycket lättare om du gick bort pga ålder och fick bli äldre. Det va inte såhär jag ville se dig dom sista dagarna, du fick inte ens bli 3 år. Usch vad jag grät på din födelsedag. Det var så tomt utan dig, ingen liten söt tjej som åt tårta och hoppa runt som en galning. Om du bara var här nu.. kan inte sluta tänka på det. Jag har svårt att visa mina känslor för andra människor, har nästan aldrig gjort men när jag tänker på dig kan jag inte hålla emot tårarna. Att dne som betydde mest för mig bara skulle försvinna. Jävla medicin som inte funkar, värdelöst! Jag blir så jäääkla förbannad, önska jag kunde göra något men det kan jag inte. Tänker ofta på varför dom inte kunde tagit mig ist för dig, faktiskt. Du är värd så mycket bättre. Du är värd allt bra på denna jord, inte dehär! Förlåt att jag skriver när jag blir förbannad men kan inte hålla mig längre! Tänker varje dag på vad jag kunde gjort bättre, blir arg på mig själv när jag tänker på det. Jag gjorde allt för du skulle bli frisk, kunde offra vad som helst.. men det skulle inte hjälpa. Så j*vla orättvist! Har bara en ända fråga i huvet, VARFÖR!?  ååååh, vill ha dig här NU! Du var min solstråle, min ängel, min prinsessa, mitt allt, mitt hjärta.. du va ALLT! Precis ALLT! Jag ska kämpa för dig, jag ska leva för dig. Allt jag gått igenom har varit det värsta i mitt liv, jag har länge kvar men jag vet att denhär smärtan är bland den hemskaste jag kommer få uppleva. Hoppas du får en plats i guds paradis. Du är drottning där, du ska veta att jag tänker på dig. Du är den finaste gåvan gud gett mig. Hur är det ens möjligt att gud skapa något så fint som dig? Finns ingen jag kan gå och prata ut med längre, nu får jag hålla allt inne. Ibland när jag är ensam brukar jag prata med dig.. jag visste inte att en männsika kan fälla så mycket tårar. Trodde det var omöjligt, skulle jag samla alla skulle det va större än världens största hav. Din syster, dina kompisar, alla undrar vart du tagit vägen. Dom bara letar efter dig.. det ska inte vara så. Du ska finnas här, här med oss, sprida din glädje. Komma upp för trappan och viffta på svansen som du brukade göra, hur trött och sjuk du än var. Glöm inte att vänta på mig där uppe nu, jag kommer senare <3 


En rörig text kanske, men svårt att förklara. Gråter när jag skriver dethär,
 Kommer alltid minnas dig tjejen<3




Kommentarer
Postat av: vendela <3

jag kommer aldrig att glömma dig Nova. Varje gång när jag kom hem till dig kom du alltid så glad med en viftande svans. Sista dagen när vi sågs när du var så trött så kämpade du för att vifta svanesen och vara glad, jag saknar dig så. Jag kan verkligen inte inse att du är borta. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Du var en stjärna , du är en stjärna och det kommer du alltid att vara <3

Vila i frid finaste Nova <3

2011-02-04 @ 15:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0