Det var förtidigt att gå



Att leva utan dig är som att leva utan en viktig kroppsdel. En kroppsdel jag aldrig kan få tillbaka, hur mycket jag än ber om det. Varför ska den man älskar mest i världen bara försvinna? Jag undrar varje dag vad du gjorde för att förtjäna dehär.. men kommer aldrig på ett svar, kommer aldrig göra det. Jag är säker på att gud bara tog sin finaste ängel först. När du var hos oss måste alla där uppe undrat vart deras finaste ängel tagit vägen, önska jag kunde berätta för dom att du va hos mig. & jag skulle frågat om du fick stanna hos mig.. Om jag fick en ända önskan skulle det vara att du kom tillbaka. Utan tvekan.



Nova & Zelda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0