Vila I Frid

Vakna imorse & tänkte att du låg nedanför sängkanten så jag sträckte ner handen.. men du va borta. Vet inte om jag fattat att du är helt borta än.. Känns så tomt utan dig, tänker på dig hela tiden. Du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. Du har inte varit hemma på lite över en månad.. känns som en evighet. Tänker tillbaka på alla minnen med dig, varje sekund var bäst. Du är bäst! En vackrare & bättre hund går inte att hitta, hur mycket man än letar. Du var perfekt på alla sätt, du var alltid glad. Även om du var hur trött som helst, hur sjuk som helst så viffta du alltid på svansen och var glad.. Du har aldrig gjort någon illa, aldrig blivit riktigt arg.. du va en hund som alla ville ha, en hund som man bara kunde drömma om. När vi fick hem dig var det den lyckligaste dagen i mitt liv, jag har aldrig varit så glad. Du va så busig, minns hur du hoppade runt, hur du plaska med dina stora tassar i vattenskålen och tyckte det va jättekul. Jag visste direkt att jag har fått den finaste hunden som jag alltid drömt om. Jag älskar dig<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0